Hogyan működünk?

Kérdésed van?

Még ki sem mondtad, mi már válszoltunk is!

Hogyan működik?

A kosaradba teszed a neked tetsző termékeket egy webshopban, majd amikor a szállításról kérdez a rendszer, beállítod a FOXPOST kiszállítási módot.Miután szépen összecsomagolta a webshop a rendelésedet, mi elugrunk a csomagért. Aztán – a következő munkanapon – elrobogunk vele az általad kiválasztott bevásárlóközpontban lévő csomagautomatához. Ha megérkeztünk, rögtön kapsz tőlünk SMS-ben egy titkos nyitókódot. Ezután csak annyi a teendőd, hogy bevásárlás után elsétálsz az automatához, bepötyögöd a kódod, és már nyílik is az ajtó, mögötte a megrendelt termékekkel.

Mégsem tetszik, amit rendeltem. Visszaküldhetem­-e a csomagom, és ha igen, hogyan?

Persze, sőt: a FOXPOST a Magyaroszágon elérhető leges­legegyszerűbb visszaküldési módot kínálja neked. Ha csomagautomatáink egyikébe rendelted a küldeményt, akkor azt 14 napon belül ingyenesen visszaküldheted az átvételkor, SMS­ben kapott nyitókódod megadásával. Egyszerűen csak pakold vissza a csomagod az automatába, és már kész is!

Nincs meg a nyitókódom a visszaküldéshez.
Mit tegyek?

Semmi pánik! Csak csörögj rá ügyfélszolgálatunkra, munkanapokon 9 és 21 óra között, a 06/1/999­0369­es telefonszámon. Ők pillanatokon belül újra elküldik SMS­ben a kódod a megrendelésben megadott mobilszámra. De csak oda – mert amúgy nem lenne teljes biztonságban a csomagod.

Mi történik, ha pl. lebetegszem, és nem tudom átvenni a csomagom?

Ha valamiért mégsem tudsz elmenni a csomagodért az automatához, kérjük, hívd ügyfélszolgálatunkat. Együtt megpróbálunk megoldást találni, hogy a küldemény mégis eljusson hozzád.

Hány napig őrzitek meg a csomagot?

Miután csomagodat behelyeztük az automatába, 3 nap áll a rendelkezésedre, hogy átvedd. Az átvételi idő lejárta után további 2 napig tároljuk a küldeményeket központi raktárunkban.

A kedvenc webshopom nem kínálja fel a FOXPOST kiszállítási módot a rendelés végén.
Mi lehet ennek az oka?

Nagy eséllyel náluk még nem érhető el a szolgáltatás. De ami késik, nem múlik! Ilyenkor csak írd meg nekünk a webshop elérhetőségét, mi pedig felvesszük velük a kapcsolatot, hogy mielőbb elvihessük neked szolgáltatásunkat. Ha biztosra akarsz menni, szólj a webshopnak is, hogy keressenek minket ez ügyben.

Védi-e valamilyen biztosítás a csomagomat?

Természetesen. Magyarországon a FOXPOST biztosítja a legmagasabb értékhatárig (300 000 Ft-ig) a küldeményedet.

Mennyi idő alatt ér ide a csomagom?

Miután a futárunk átvette a webshoptól a csomagot, egy munkanapon belül már meg is találod azt az automatában.

Hogyan tudok fizetni?

A teljes biztonság és átláthatóság érdekében csakis bankkártyával. Hálózatunk az OTP szigorúan ellenőrzött rendszerét használja a fizetési tranzakciók lebonyolítására

Készpénzt elfogadtok?

Nem, de jó okunk van rá! Csomagod ugyanis akkor van a legnagyobb biztonságban, ha csak készpénzmentes fizetési folyamatokkal dolgozunk

Mennyi a maximális csomag méret és súly?

62 x 60 x 36 cm és 25 kg.

Megjött az sms, de nincs benne nyitókód?

Sajnos nem a FOXPOST automatába rendelted a csomagod. Ezért nincs nyitókód.

Nem találtad meg a kérdésed?

Ha itt mégsem találsz elég infót, arról, ami téged érdekel, vedd fel velünk a kapcsolatot!

Üzenetet írok