Bejelentési űrlapok
Sérült csomag bejelentéséhez kérjük, töltsd ki az adataidat és csatolj fotót/fotókat, amelyen látható a sérülés. Ha webáruházból rendeltél és van elérhető fénykép az ép termékről, kérjük, azt is töltsd fel. Az ügyet mindenképpen 30 napon belül, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb kivizsgálni.
A küldemény feladásától számítva 15 nap türelmi idő áll rendelkezésünkre a küldemény beazonosítására. Amennyiben ez sikeres, a küldeményt kézbesítjük a címzettnek. Amennyiben a keresés nem jár sikerrel, a csomag eltűntnek nyilvánítható és arra elvesztési jogcímen kárigény indítható el. A kárigény bejelentéséhez kérjük, töltsd ki az adataidat és adj meg minden rendelkezésedre álló információt. Az ügyet mindenképpen 30 napon belül, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb kivizsgálni.
Téves díjlevonás esetén kérjük töltsd ki az adataidat és írd le, hogy szerinted miért téves az összeg levonása és mikor vonták le az összeget. Ha van rá mód, kérjük csatold a téves levonást igazoló dokumentumokat. (Banki kivonat stb.) Az ügyet mindenképpen 30 napon belül, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb kivizsgálni.
Kérjük, kizárólag abban az esetben töltsd ki az alábbi formanyomtatványt, amennyiben automatába küldött vagy érkező csomagod státusza 3 napja nem változik a nyomonkövetésnél. Csomagkeresést csak akkor indítunk, ha a csomag egy adott státuszban 3 napja változatlan.
Az ügyet mindenképpen 30 napon belül, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb kivizsgálni.
Kérjük, kizárólag abban az esetben töltsd ki az alábbi formanyomtatványt, amennyiben házhoz küldött vagy érkező csomagod státusza 3 napja nem változik a nyomonkövetésnél. Csomagkeresést csak akkor indítunk, ha a csomag egy adott státuszban 3 napja változatlan.
Az ügyet mindenképpen 30 napon belül, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb kivizsgálni.
Regisztrált felhasználóként a honlapunkon csomagelőkészítés során problémába ütköztél - mert a rendszer nem generál csomagszámot, nem megfelelő ár jelenik meg oldalunkon, nem vonódott le a kredit, nem tudsz címkét nyomtatni, stb. -, akkor kérünk, az alábbi formanyomtatvány kitöltésével jelezd nekünk. Az ügyet mindenképpen 30 napon belül, de kapacitásainkhoz mérten igyekszünk hamarabb kivizsgálni.
Kérjük, vedd figyelembe, hogy az utánvét összege csak az átvételt követően folyik be hozzánk, ezt követő 3 munkanap alatt tudjuk a feladónak átutalni azt. Amennyiben ez időn túl nem érkezik meg hozzád az utánvét összege, akkor az alábbi formanyomtatvány kitöltésével jelezd nekünk.
Személyes adataidban bekövetkezett változást, illetve személyes adataid törlése iránti igényedet tudod az alábbi formanyomtatvány kitöltésével jelezni.
Köszönjük, hogy FOXPOST csomagautomatának biztosítanál telepítési, így megjelenési lehetőséget. Az alábbi űrlap kitöltésével add meg az ingatlan részletes adatait. A kitöltést követően csak abban az esetben keresünk fel, amennyiben az ajánlott területet alkalmasnak találjuk csomagautomata telepítésére. Megértésedet és türelmedet köszönjük!
Amennyiben a FOXPOST applikációval kapcsolatban bármilyen problémát szeretnél jelezni, azt ezen az űrlapon teheted meg.