Csomagkövetés
Írd be az emailben érkezett csomagszámod, mi pedig megmutatjuk merre jár!
Ha automatába adtad fel, a CLFOX betűkkel kezdődő csomagazonosítót írd ide. Ha házhozszállítást választottad, az 50139-el kezdődő számsor a csomagazonosítód.

Csomagátvétel csomagautomatából

72 óráig őrizzük küldeményed. Ha munkaszüneti- vagy ünnepnap beleesik ebbe az időszakba, akkor automatikusan hosszabbítjuk az átvételi határidőt. Vedd át a csomagod, amikor Neked a legkényelmesebb!

Csomagátvétel házhozszállítással

Nem kell egész nap készenlétben lenned, 2 órás időintervallumban kézbesítjük a házhoz rendelt csomagokat. A küldemény érkezéséről SMS-ben és emailben értesítünk, amely tartalmazza a futár telefonszámát és az utánvétel összegét is.

Csomagátvétel

A nyitókód ismeretében bárki átveheti a csomagot az automatából. Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt.

A futár kétszer kísérli meg a csomag kézbesítését egymást követő munkanapokon. Amennyiben a csomagot nem veszi át a címzett akkor visszaérkezik központi raktárunkba, ahonnan a feladó részére küldjük vissza a feladási pontra melynek költsége 500Ft.

Sikertelen kézbesítés esetén e-mail és sms útján küldünk értesítést a kézbesítés eredménytelenségéről, majd a futár még egy alkalommal megkísérli a csomag kézbesítését. A futár elérhetősége a csomag érkezéséről szóló e-mail és sms értesítésben megtalálható, így szükség esetén a címzett egyeztethet vele a kézbesítés időpontjáról.

Vásárláskor válaszd ki a lakhelyedhez legközelebb eső FOXPOST automatát és add meg mobiltelefonszámodat. Miután futárunk átvette a csomagot a webshoptól, 1-3 munkanapon belül kiszállítja a választott célautomatába. Ha a csomagod megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítünk. Az üzenetben találsz egy nyitókódot.

Fontos: Ne töröld az SMS-t, mert szükséged lehet rá, ha vissza szeretnéd küldeni a csomagot.

Látogass el az automatához, add meg az nyitókódodat és nyisd ki a rekeszedet: a csomag tartalmáról csak neked van tudomásod, így a folyamat nemcsak villámgyors, de rendkívül diszkrét is. Ha már fizettél online, kész is vagy. Ha még nem fizettél, nincs ok az aggodalomra: az automatánál a webshopokhoz hasonlóan lehetőséged van használni a bankkártyádat. Az automatában az érkezéstől számított 3 napig őrizzük a csomagod.

3 naptári napig őrizzük csomagodat az automatáinkban. Az átvételi időpont óra-perc pontossággal a csomag érkezéséről szóló sms és email értesítésben található. (Ha ebben az átvételi időszakban van munkaszüneti-vagy ünnepnap, abban az esetben automatikusan hosszabbítjuk az átvételi időt.)

Az átvételi határidő lejárata után visszavisszük a raktárunkba, ahol további egy hétig tároljuk. Ezidő alatt a címzett és feladó is kérhet újraküldést, melynek a díja 1099 Ft. Az ismételt kézbesítés költségét a címzett az automatánál tudja rendezni bankkártyával. Ha nem kérsz újraküldést, a csomagodat visszaküldjük a feladónak 500 Ft ellenében.

Az automatába kiszállított csomagot kizárólag bankkártyával tudod kifizetni az átvételkor.

Házhozszállításos csomag esetében a futárnál készpénzben vagy bankkártyával tudsz fizetni.

Ha a csomag megérkezett az átvételi pontra, SMS-ben értesítjük a címzettet. Az üzenetben elküldött egyedi, csak általa ismert kóddal nyithatja ki az automata megfelelő ajtaját.
Házhozszállítás esetén a futártól személyesen a címzett, a címhelyen tartózkodó családtagok, meghatalmazottak vehetik át a küldeményt. 
A kiszállítást megelőzően sms-ben és email-ben értesítést küldünk a futár érkezési időpontjáról. 
Az email-ben található webes elérési helyen módosítani lehet a kiszállítás napját és a kiszállítási címet is.

Kérünk ebben az esetben készíts fényképet a csomagolásról, a csomag külső és belső állapotáról (a belső térkitöltő, térelválasztó anyagokról is) és a sérült termékről. Ezután kérünk, hogy töltsd ki a weboldalunkon található bejelentési űrlapot. Az űrlaphoz kérjük csatold a sérülésről készített képeket. Ez alapján fogjuk a bejelentésedet kivizsgálni, amelyről 30 napon tájékoztatunk.


További kérdésed van?

Összegyűjtöttük Neked a gyakori kérdéseket és válaszokat, hogy pillanatok alatt megtaláld, amit keresel. Amennyiben nem szerepel a listán a kérdésed, ügyfélszolgálatunk örömmel segít!