Vállalkozásodnak többé nem kihívás a csomagfeladás!
Hogyan működik az üzleti csomagfeladás?
Bejelentkezés után az Új csomag feladása opcióra kattintva töltsd ki a címzett adatait, válaszd ki, hogy egy másik automatába vagy házhozszállítással küldöd a csomagot. Itt tudod azt is megadni, hogy utánvéttel vehető át a csomag, vagy már fizetett a címzett, házhozszállítás esetén pedig a törékeny áru kezelését is tudod jelölni. A megadott információkból generál neked a rendszer egy címkét, vonalkóddal. Ezt nyomtasd ki és ragaszd a csomagra.
A hozzád legközelebbi FOXPOST automatán válaszd a Csomagfeladás opciót, ezután pedig az Üzleti partnereknek menüt. Ekkor tudod megadni ügyfélkódodat, amit regisztrációkor kaptál. Az ügyfélkódot a profilodba belépve, a beállítások menüpontban találod. Végül válassz fiók méretet, és helyezd el a csomagod. A többi a mi dolgunk!
Tömeges csomagfeladás automatából
Ha tömeges csomagfeladást választod, akkor egy fájlban tudod a címzettek adatait feltölteni. Ebben tudod megadni, hogy automatába vagy házhozszállítással küldöd a csomagokat, kérsz-e utánvét vagy törékeny áru kezelést.
A fájl feltöltése után a címzettek, küldemények adatait még tudod egyenként módosítani. Ezután tudod kinyomtatni a címkéket. Csoportos művelettel kinyomtathatod egyszerre az összeset, vagy csak a kijelölteket. Ragaszd a címkéket a megfelelő csomagokra és vidd el őket a hozzád legközelebbi automatához.
Az automatán válaszd a Csomagfeladás opciót, majd az Üzleti ügyfeleknek opciót és add meg az ügyfélkókod. Az ügyfélkódot a profilodban, a beállítások menüpontban találod. Végül válassz fiókméretet és rakd be az összes csomagot a kinyíló rekeszbe.