Vissza
Blog

Így reagáltak az online használtcikk-kereskedések a kijárási korlátozásra


Sokan a bezártság hatására szembesülnek azzal, hogy a vásárlás nemcsak szükséglet, hanem élvezet is, amiről most jó időre lemondhatunk. Vagy mégsem? A Jófogás és a Vatera is azt mondja, sem a hirdetők sem a vásárlók számában nincs drasztikus visszaesés. A magyarázat pedig szerintük a bizalom és a kapcsolatmentes kézbesítés lehetősége. A FoxPost pedig már nyár végére újabb csomagautomatákat ígér.

A Jófogás forgalma március 13-ig átlagos volt, a vészhelyzet kihirdetésekor azonban megváltoztak az erőviszonyok: hirtelen 20 százalékot esett a portál látogatottsága és a hirdetésfeladási számok is.

– Eddig március 18. volt a mélypont, de az is nagyon messze volt a milánói vagy a barcelonai testvér vállalataink által tapasztaltaktól. Azóta viszont lassanként visszatér a vásárlási kedv. Kúszik felfele a Jófogás forgalma és bár még nem értük el a 13-át megelőző szintet, trendszerű visszaeséstől jelenleg nem tartok – mondja Palocsay Géza, a Jófogást is működtető Adevinta Classified Media Hungary Kft. ügyvezető igazgatója. Azt mondja, igyekeznek folyamatosan felhívni a portált használó magánszemélyek figyelmét a biztonságos eladásra, vásárlásra és kézbesítési lehetőségekre. Ezen kívül különböző kedvezményekkel, új csomagokkal is segítik a felhasználóikat...

Forrás: piacesprofit.hu

ELOLVASOM A TELJES CIKKET

CSOMAGOT ADOK FEL