Kárigény
A panaszokat az Általános Szerződési Feltételeinkben foglaltak alapján, az alábbi okok miatt lehet benyújtani:
- 01 A csomag feltételezett elvesztése
- 02 A csomag tartalmának sérülése a szállítás, visszaküldés, vagy kézbesítés során
- 03 A csomag hiányzó tartalma szállítás vagy visszaküldés során
- 04 Csomagcsere
- 05 A szolgáltatás díjának helytelen számlázása
- 06 Az utánvét összeg átutalásának elmulasztása a szállítás után
Felhívjuk figyelmét, hogy cégünk nem vállal garanciát a kiszállítási időre! A megadott adatok csak tájékoztató jellegűek Ha a fent felsoroltaktól eltérő ok miatt elégedetlen, valószínűleg nem panaszról van szó. Írjon nekünk kapcsolatfelvételi űrlapunkon keresztül.
Ha kérdése vagy panasza merül fel a csomagjával kapcsolatban, kérjük, forduljon továbbra is a csomag feladási vagy átvételi helyének megfelelő szolgáltatóhoz
- FOXPOST csomagok esetén FOXPOST űrlapok kitöltésével,
- Packeta csomagok esetén az alábbi linken tud segítséget kérni
Elakadt? Hadd segítsünk! | Packeta.hu